انتخاب

نگاه که نمی کنی

                   سرت که پایین است           همه جاپرازخلا می شود

می توانم جایی برای

                       دوستت دارم بیابم          جایی برای نفرت

سرت رابالا نگیر

                  برای دست کمـاین نخستین و واپسین انتخاب

سرت رابالا نگیر

                       هراسم از این است

                                               جذبه چشمانت

حق انتخاب

             این اولین نشانه آزادی را فنا کند

خدانکند............خدانکند

به من اعتماد کن

                       به انتخابم

                                     چرا که بالغ شده ام.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

از عذاب جاده خسته
نرسیده و رسیده
آهی از سر رسیدن
نکشیده و کشیده


موفق باشی
دلت شاد

بابیییییی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

زهرا این وبلاگت چرا یه دونه نظر دریافت میکنه
شاید یکی خواست ده تا نظر بده
خیلی بی کلاسه این بلاگ اسکای
بازم مرام این بلاگفا
ادم هر چی بخواد نظر میده
من خواستم نظر دونی تو رو متحول کنم
ولی انگاری نمیشه
:دی
در مورد تبادل لینک کاملا موافقم
برو دارمت من الان میرم میلینکم
بعدشم دیگه اینکه وبلاگت خیلی خوشگل و مامانی و جیگر
موفق باشی بازم اون ورا بیا
این نظر دهی وبلاگت رو هم درست کن بذار من یه چند تا نظر بدم تا وبلاگت کیف کنه
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد